thefinnbert - Suomalainen Adam Lambert foorumi

Tervetuloa kaikki Adam Lambert fanit tai muuten musiikista kiinnostuneet ihmiset juttelemaan Adamista muiden samankaltaisten ihmisten kanssa.

PääsivuRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Adam unet

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
niitti
Admin

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Adam unet   Ti Maalis 15, 2011 4:01 pm

Täällä voi kertoa Adamista näkemiään unia. Mieluiten ei kaikkia mahdollisia unia täällä kerrota, ettei koko topic täyttyisi yhden ihmisen unilla, mutta oudoimmat, ihanimmat tai jotenkin muuten erityiset unet.

Tässä mun ensimmäinen uni Adamista, jonka näin viime yönä:

Mä liu'uin semmosella skeitti rampin näkösellä jutulla, jossa oli pohjassa "aukko" ja siinä aukossa oli vettä eli tavallaan "järvi" jossa oli sitten kaloja. Tommosia "järvi skeitti ramppeja" oli monta peräkkäin ja jokaisessa oli erilaisia kaloja. Ihan reunassa oli sitten meri kaloineen.

Yht'äkkiä mä olin katolla mun ystävän kanssa ja meiät käskettiin pois sieltä.

Sitten mä olin ettimässä yhelle kaverille Uusikuu ja Epäilys DVD'itä (mun piti tänään viedä kaverille lainaan noi DVD't ja mä näin su-ma välisenä yönä myös unta jostain mitä mun piti tai pitää tehdä)

Seuraavaks mä olin isin kanssa meidän talon ulkopuolella (se talo oli jossain ihan korvessa ja näytti joltain mökiltä). No me lähettiin kävelemään jonnekkin (se talo jonne meidän piti mennä näytti joltain pajalta) ja sit Adam tuli vastaan päässään jonkunlainen valkonen Glam Nation silinteri hattu ja se tuli juttelemaan isille ja isi kerto sille sen "järvi skeitti rampista" ja Adam sano tulevansa joskus kokeilemaan sitä ja sano soittavansa isille ja sit ne puhu taas jostain ja Adam sano pohtivans jonkun ostamista isiltä.

Toivottavasti saitte selvää mun selityksestä Smile

6.11.10 ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
Kansu
Uusi

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: Adam unet   Pe Maalis 25, 2011 7:33 am

Hah, aika hauska tuo sinun uni! Minä näen unia Adamista lähes joka toinen yö, mutta en aina muista niitä kunnolla. Kuitenkin kaksi viime yötä olen nähnyt unta siitä että Adam olisi tullut toisen kerran Suomeen keikalle ja viime yönä se uni oli samalla aika kauhea.

Adam oli niinku Suomessa keikalla, mutta siellä ei ollut tyyppejä kuin ehkä mahdollisesti jotain sata. Sitten Adam ei enää tulisi uudestaan Suomeen kun ei ollut tarpeeksi ihmisiä tullut katsomaan, mutta kuitenkin jossain vaiheessa sain sanottua Adamille yleisön joukosta 'I love you' ja Adam vastasi siihen jotain mitä en sitten muista ja sen jälkeen en muistakaan unesta mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas

Adam unet
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
thefinnbert - Suomalainen Adam Lambert foorumi :: Adam Lambert :: Adam Lambert-
Siirry: