thefinnbert - Suomalainen Adam Lambert foorumi

Tervetuloa kaikki Adam Lambert fanit tai muuten musiikista kiinnostuneet ihmiset juttelemaan Adamista muiden samankaltaisten ihmisten kanssa.

PääsivuRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Adam pulina

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
niitti
Admin

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Adam pulina   Pe Maalis 11, 2011 10:07 pm

Täällä voit pulista kaikesta Adamiin liittyvästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kansu
Uusi

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: Adam pulina   La Maalis 26, 2011 9:01 am

Tulenpa nyt tämänkin aiheen niin sanotusti korkkaamaan. Ja nyt tuli heti ekana mieleen, että uusimmassa Demissähän oli kuva Adamista ja Saulista ja sitten oli sellainen kisa, missä kysyttiin jotain että kuinka monta keikkaa Adam soitti kiertueellaan. Aluksi en ymmärtänyt kysymystä kunnolla, mutta sitten rupesin vaan laskemaan sieltä keikkalistasta niitä keikkoja ja luultavasti sain oikean vastauksen. Vaikka aika pienet mahdollisuudet minulla on voittaa, vaikka neljä kertaa olenkin lehtien arvonnoissa jotakin voittanut.

Eikös siinä palkintoina ollut jotain tyyliin t-paita, kiertuekarttajuliste ja iPhone-kuoret sekä Glam Nation Live? Tuo dvd minulla jo on, mutta esimerkiksi t-paita olisi kiva saada, koska äitini ei yleensä anna tilata mitään ulkomailta ja suomalaisilta sivustoiltahan noita paitoja ei vissiin saa. Kovasti kuitenkin olen yrittänyt taivutella äitiäni tilaamaan sieltä minulle jotain, voisin ihan hyvin itse maksaa kaiken postikuluista lähtien. Noilla iPhone kuorilla en tekisi periaatteessa mitään, mutta jos sattuisin voittamaan niin sitten varmaan ostaisin iPhonen.
niitti
Admin

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Vs: Adam pulina   La Maalis 26, 2011 11:16 am

Mun ei noita tarvinnu ruveta laskemaan, kun jostain artikkelista joskus luin sen keikkojen määrän niin muistin sen vielä.

Joo siinä paljintona oli tämä Glam Nation Live paketti ja iPhonen kuoret. Itse eka meinasin laittaa ne kuoret mun iPodiin, mutta iPhone on vähän pulskempi niin siihen jää vähän tyhjää tilaa.

6.11.10 ♥
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Adam pulina   

Adam pulina
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
thefinnbert - Suomalainen Adam Lambert foorumi :: Adam Lambert :: Adam Lambert-
Siirry: