thefinnbert - Suomalainen Adam Lambert foorumi

Tervetuloa kaikki Adam Lambert fanit tai muuten musiikista kiinnostuneet ihmiset juttelemaan Adamista muiden samankaltaisten ihmisten kanssa.

PääsivuRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Adam Helsingin Kaapelitehtaalla 6.11.10

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
niitti
Admin

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Adam Helsingin Kaapelitehtaalla 6.11.10   La Maalis 12, 2011 11:46 am

Täällä voi pulista Adamin Kaapelitehtaan konsertista.

6.11.10 ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
Kansu
Uusi

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: Adam Helsingin Kaapelitehtaalla 6.11.10   Ke Maalis 23, 2011 7:32 am

Jes, tottahan toki tällekin pitää olla oma topa (: Yritetäänpä nyt sitten tiivistää kauhea litannia minun mielipiteitä keikasta sellaiseen pieneen viestiin, hmm.. no ekaksikin kun aamulla silloin lauantaina heräsin, kiljuin heti jonkun ihmeen kierroksen ympäri taloa ja muutenkin olin aika hepulissa. Mutta se jännitys lieventyi sitten kuitenkin siiheksi, ennen kuin tuli aika lähteä. Autossa en edes pystynyt kuuntelemaan Adamin musaa, vaan minun piti kuunnella jotain ihan muuta, etten olisi pyörtynyt jo autoon. Jännitys purkautui sitten sellaisena jatkuvana höpöttämisenä milloin mistäkin.

Kun sitten päästiin Helsinkiin, huomattiin että oli aika helppo suunnistaa Kaapelitehtaalle - en ole siis ikinä ennen käynyt siellä. Siinä vaiheessa huusin autossa jotain tyyliin että "iik, Adam on tuolla rakennuksessa!" ja äitini oli vähän että hoh hoijaa. Ekaksi mentiin syömään ja sen jälkeen lähdettiin katsomaan kuinka pitkä se jono on. Huomattiin, että se on pidempi jo nyt kuin mitä luultiin ja mentiin sitten sinne jonottamaan. Ja yhtäkkiä oltiinkin jo sisällä merikaapelihallissa ja lämppäri meni pois lavalta, pian tuli Adam ja ihan liian pian keikka oli jo ohi ):
niitti
Admin

ViestiAihe: Vs: Adam Helsingin Kaapelitehtaalla 6.11.10   Ke Maalis 23, 2011 4:18 pm

Miten lähellä lavaa olit?

Mä olin oisko ollu ehkä jotain neljä metrii kaukana lavasta. Toi kuva on otettu ilman zoomia, mutta musta tuntuu et mä saatoin olla kauempanakin. Toi nimittäin on mun videosta ja toi on kauempaa. Ja mä muistan et ku mä pääsin sinne niin mä olin tosi lähellä, mutta mä saatoin huomaamattani tippua.

6.11.10 ♥
Kansu
Uusi

ViestiAihe: Vs: Adam Helsingin Kaapelitehtaalla 6.11.10   To Maalis 24, 2011 7:28 am

Öö no minä en oikein osaa sanoa, että kuinka lähellä olin lavaa metreinä mutta ehkä jotakuinkin yhtä kaukana olin lavasta kuin sinä - minä tosin olin siellä oikeassa reunassa tai lavalta katsottuna siis vasemmassa ja siellä aika lähellä seinää. Mutta kyllä sieltä onneksi aika hyvin näki.

Hah, näin taas viime yönä jotain unta että Adam olisi tulossa kesäkuussa Suomeen - olisipa oikeasti. Veikkaan, että kun selviää Adamin toinen kiertue Euroopassa, olen jo siitä aika hepulissa saati sitten että pääsisin jälleen katsomaan Adamia oikeasti livenä. Ei sitä voi vieläkään uskoa! Jos taas en enää ikinä näe Adamia livenä, koko maailmani suurin piirtein romahtaa.
niitti
Admin

ViestiAihe: Vs: Adam Helsingin Kaapelitehtaalla 6.11.10   To Maalis 24, 2011 1:46 pm

Tuliskin kesällä niin ei tarttis kylmässä jonottaa. Ja Adam näkis Suomen todella lämpimän kesän. Mä oon varma, et seuraavalla Euroopan kiertueella Adam tulee Suomeen. Sehän näki, miten paljon faneja Suomessa oikein on.

6.11.10 ♥
Kansu
Uusi

ViestiAihe: Vs: Adam Helsingin Kaapelitehtaalla 6.11.10   To Maalis 24, 2011 3:22 pm

Niin ja muistaakseni esimerkiksi Ranskassa keikalle mahtui vain 700 ihmistä ja alunperin ei vissiin pitänyt olla siellä keikkaa ollenkaan. Kun taas vertaa Suomeen, joka oli kiertueen aloituspaikka Euroopassa ja täällähän oli siellä keikalla varmaan jotakuinkin 3000 ihmistä jos oikein muistan. Ja eiköhän Adam tullut sen fanimäärän ja toukokuussa huomanneeksi, kun Stockmannilla oli niin paljon väkeä. Tosin yksi vähemmän kuin mitä olisi voinut olla, koska itse en päässyt sinne.

Joo, tuo taisi ehkä vähän poiketa aiheesta mutta niin, sitten kun Adam seuraavan kerran taas tulee Suomeen niin toivon että nähtäisiin Suomessa otettuja kuvia Adamista ja Saulista ja tehtäisiin taas jotain haastattelujakin. Kum viimeksi Adam ei suostunut antamaan haastatteluja kiireisen aikataulun takia. Ja on se ihan ymmärrettävääkin, koska silloin toukokuussa niitä haastatteluja oli aika paljon!
niitti
Admin

ViestiAihe: Vs: Adam Helsingin Kaapelitehtaalla 6.11.10   Pe Maalis 25, 2011 3:49 pm

Niinhän se oli. En kyllä minäkään siellä Stockmannilla ollut, kun ei yhdeksi päiväksi Helsinkiin täältä niin helposti pääse. Mä muistan kun mä pidin niin lapsellista mykkäkoulua äitille siitä, ettei se päästäny mua sinne.

6.11.10 ♥
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Adam Helsingin Kaapelitehtaalla 6.11.10   

Adam Helsingin Kaapelitehtaalla 6.11.10
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
thefinnbert - Suomalainen Adam Lambert foorumi :: Adam Lambert :: Esiintymiset ja muut tapahtumat-
Siirry: