thefinnbert - Suomalainen Adam Lambert foorumi

Tervetuloa kaikki Adam Lambert fanit tai muuten musiikista kiinnostuneet ihmiset juttelemaan Adamista muiden samankaltaisten ihmisten kanssa.

PääsivuRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Oletko nähnyt Adamin livenä?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 

Olen muutaman kerran
0%
 0% [ 0 ]
Olen kerran
100%
 100% [ 4 ]
En ole
0%
 0% [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 4

KirjoittajaViesti
niitti
Admin

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Oletko nähnyt Adamin livenä?   La Maalis 12, 2011 4:43 pm

Eli joo. Kuinka moni on nähnyt Adamin livenä? Millainen kokemus oli? Näitkö Adamin X-Factorissa vai Kaapelitehtaalla?

Itse olin Kaapelitehtaalla. Nimikirjoitusten jakoonkin olisin halunnut, mutta kun asun näin kaukana Helsingistä niin todella hankalaa on päästä Helsinkiin vain päiväksi.

6.11.10 ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
whisper
Uusi

Viestien lukumäärä : 3

ViestiAihe: Vs: Oletko nähnyt Adamin livenä?   Ti Maalis 15, 2011 7:28 pm

Mäki oon Adamin kerran nähny Kaapelitehtaalla. Musta se konsertti oli mahtava! Se halli vaan oli aika huono paikka noinkin suuren artistin esiintymispaikaks.
Kansu
Uusi

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: Oletko nähnyt Adamin livenä?   Ke Maalis 23, 2011 7:26 am

Minunkin mielestä paikka oli todella huonosti valittu, mutta siis joo - olin siellä Kaapelitehtaalla marraskuussa. Pääsin onneksi melko eteen, mutta jouduin silti seisomaan varpaillani, kun edessäni oli sellaisia hujoppeja, jotka eivät päästäneet ohi. Ennen kuin Adam tuli lavalle, minulla oli niin kauhea jännitys, että pelkäsin saavani sydänkohtauksen!

Lämppäri oli kuitenkin minun mielestä vain ihan ok, en kauheasti tykännyt siitä. En ollut itse asiassa kuullut koko bändistä ennen kuin silloin, vaikka yksi kappale niiltä kuulostikin jotenkin hämärästi tutulta. Mutta eikös Adam itse ollut saanut valita sen lämppärin muutamista vaihtoehdoista?
niitti
Admin

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Vs: Oletko nähnyt Adamin livenä?   Ke Maalis 23, 2011 3:43 pm

Joo niinhän se taisi olla. Se vika (?) biisi kuulosti tutulta, mutta muuten en oo koko bändistä ennen keikkaa kuullu.

Siis minähän katoin koko keikan kameran näytöstä ja kaksi kohtaa keikasta vielä muistan. Mä kirosin mielessäni sitä, että Sure Fire Winnersin aikana muisti loppu. Mä sit poistin sen videon ja otin enimmäkseen kuvia ja lyhyitä videoita loppu konsertin ajan. Ja sit toinen muiston on, et mä nousin varpailleni Down The Rabbit Holen aikana, että näkisin Adamin muutenkin kuin kameran näytöstä. Loput keikasta on ihan pimennossa.

6.11.10 ♥
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oletko nähnyt Adamin livenä?   

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
thefinnbert - Suomalainen Adam Lambert foorumi :: Adam Lambert :: Kyselyt ja gallupit-
Siirry: